12 Martie, Bucuresti

 

Agenda

 

Obtineţi sfaturi direct de la profesioniştii din industrie cu privire la principiile de aur care se aplică în orice situaţie de criză. Această conferinţă urmăreşte rolul comunicării pe întrega durată a crizei: înainte, în timpul, şi după. În acest fel, se vor releva diverse amănunte pe care le au în comun toate cele trei etape, reieşind instrumentele esenţiale de care aveţi nevoie.

Teme de discuţie:

Ready or Not, Here it Comes! Comunicarea de criză.
O criză sau o nouă şansă? Criza ca oportunitate.
După furtună: repararea reputaţiei sau relaţia cu media- câştigarea sprijinului lor înainte şi în timpul crizei.
Succesul prin implicarea în comunitate


09.30 - 10.00 - Înregistrare

10:00 - 11:00 - Ready or Not, Here it Comes! Comunicarea de criză. Studii de caz. Tendinţe în planificarea de criză. Dark site - ce este?

În agitata lume a comunicării, să fii pregătit pentru orice este foarte important pentru a reuşi să-ţi păstrezi reputaţia în ochii publicului şi ai partenerilor de interes. Consultanţii în afaceri şi specialiştii vor explica modul în care diferite evenimente îi ajută pe organizaţie şi pe clienţi să îşi redefinească importanţa pregătirii în vederea unei posibile crize şi să alfe ce strategii să folosească ca să rămână în top.

Obiective:
- De ce un plan de criză?
- Cum ar trebui să pregătim planul pentru criză?
- Cine este responsabil?
- De ce anume avem nevoie în timp de criză?
- Planificarea nu este un efort prea mare?
- Cum ar trebui să arate planul?
- Când să alegem un scenariu al planificării vs. „în virtutea hazardului"?
- Ce format ar trebui să aibă planul?
- Cum te asiguri că este relevant?
- Cum poţi să ştii dacă strategiile vor funcţiona când vei avea nevoie?

 

11.00 - 12.00 - O criză sau o nouă şansă? Criza ca oportunitate. Manevrarea informaţiilor sensibile.
Toată lumea îşi aminteşte prima impresie: bună sau rea. În timpuri pline de probleme este cu adevărat important să apreciezi ce impact va avea prima reacţie asupra opiniei publice. Prima etapă crucială poate umbri impactul celorlalţi paşi. În acestă secţiune vom vorbi despre cum poţi să faci faţă în mod eficient unei situaţii de criză prin intermediul răspunsului iniţial şi cum poţi să te asiguri că prima impresie este una pozitivă.

Obiective:
• Evaluarea situaţiei: să răspundem sau să nu răspundem?
• Formularea răspunsurilor;
• Analizarea aşteptărilor, a presiunii organizaţiei şi a nevoilor afacerii când ai de a face cu formularea unui răspuns;
• Crearea şi prezentarea unui mesaj consistent în timp ce evenimentele sunt în desfăşurare;
• Ce ar trebui să spui?
• Cât de multe informaţii ar trebui să prezinţi?
• Manevrarea informaţiilor sensibile;
• Găsirea tonului potrivit;
• Ce canale de comunicare ar trebui să foloseşti?


12.00 - 12.30 - Pauza de Cafea

12.30 - 14.00 - După furtună: repararea reputaţiei sau relaţia cu media- câştigarea sprijinului lor înainte şi în timpul crizei.
O companie care nu acţionează în mod corect pe timp de criză, devine rapid o firmă incapabilă să supravieţuiască. Maniera în care îţi rezolvi criza poate îmbunătăţi sau distruge acoperirea ta media. În cele mai multe planuri de management al crizei, rezultatul depinde, în mare parte, de ceea ce faci şi de ceea ce spui. Informaţiile pe care le prezintă mass - media prima oară vor decide evoluţia evenimentelor.

Obiective:
• Cum faci să îţi construieşti o relaţie bună cu jurnaliştii înainte de criză?
• Ce îi motivează?
• Cât de mult au nevoie jurnaliştii să ştie atunci când are loc o criză?
• Ce să spui & ce să nu spui.
• Cum vor jurnaliştii să le fie prezentate informaţiile?
• Reacţionează ei doar la un apel telefonic?
• Când să foloseşti e- mail-ul.
• E mai util social networking - ul decât alte surse de informaţii?
• A schimbat social media conţinutul de care au nevoie jurnaliştii pe timpul unei crize?
• Le-ar fi de folos dacă organizaţia ar avea un cont de Twetter, o pagină de Facebook sau un blog?

14.00 - 15.00 - Pauza de pranz

15:00 - 16:00 - Succesul prin implicarea în comunitate
Criza financiară începută în 2008 a dat startul unei perioade financiare dificile pentru afaceri. În sesiunea „Celui mai bun exemplu", vom explica cum Banca...... a dezvoltat o strategie de implicare în comunitate pentru a menţine încrederea clienţilor în ea şi pentru a rămâne la suprafaţă în aceste condiţii nefavorabile.

16:00 - 17:00 - When the Trains are Not Running on Track. Succesul prin implicarea angajaţilor - o nouă metodologie pe piaţa din România.
Recunoaşterea angajaţilor ca un grup cheie de parteneri de interes cu care să comunici este un lucru crucial. Oricum, extrem de multe companii nu realizează acest lucru sau nu reuşesc să pună în practică ideea conform căreia comunicarea eficientă cu angajaţii este foarte importantă în supravieţuirea firmei pe timp de criză.
Crizele companiilor creează o presiune imensă şi multă incertitudine în rândul angajaţilor. Ca să previi zvonurile, informaţiile false şi acuzaţiile nefondate, trebuie să se comunice cu toţi stakeholderii interni şi externi.

 

 

 

Facebook                                    Twitter                                          Linkedin