12 Martie, Bucuresti

 

Despre eveniment

 


Prima conferinţă dedicată Comunicării de Criză, semnată Saga Business&Community, vă va ajuta să construiţi un set de instrumente practice pentru a furniza răspunsuri eficiente de tip multi-channel în orice situaţie de criză.

Această conferinţă urmăreşte rolul comunicării pe întreaga durată a crizei: înainte, în timpul şi după. În acest fel, se vor releva diverse amănunte pe care le au în comun toate cele trei etape, reieşind instrumentele esenţiale de care aveţi nevoie în această lume nesigură.

Acest eveniment, în premieră pe piaţa din România, va aborda subiecte precum:

• "Ready or Not, Here It Comes" Comunicarea de Criză - Sesiune Practică
• O Criză sau o Nouă Şansă? Criza ca oportunitate
• După Furtună: Repararea Reputaţiei sau Relaţia cu media
• Succesul prin Implicarea în Comunitate
• Cum să gestionaţi răspândirea informaţiilor 24/7 în spaţiul social media?
• Cum să gestionaţi răspândirea informaţiilor intern şi cum să lucraţi cu partenerii de interes?
• Cum să reconstruiţi reputaţia brandului post-criză?
• Planning-ul şi pregătirea pentru o criză
• Monitorizarea social media
• Formularea mesajului iniţial
• Cum se foloseşte social media pentru a atenua impactul unei crize?
• Gestionarea mesajelor de criză pe plan intern pentru a proteja impactul asupra companiei